Obchodní podmínky
Tyto podmínky se vztahují na všechny objednávky provedené prostřednictvím skatepro.cz
Delivery
Nabízíme doručení s: GLS
Dodací lhůta závisí na zvoleném způsobu doručení a dostupnosti produktu. Odhadovaná doba doručení se zobrazí při výběru možnosti doručení.
Pokud bylo zboží při doručení poškozeno, kontaktujte nás co nejdříve: email@skatepro.cz. Přiložte prosím několik fotografií, na kterých je poškození jasně vidět.
Platby
Platit můžete pomocí:
- ApplePay
- Google Pay
- Klarna
- Kreditní karta
- PayPal
Částka bude odečtena z vaší karty při odeslání objednávky. Pokud použijete debetní kartu, bude částka rezervována na vašem účtu podle podmínek platných pro vaši kartu, dokud platbu nepřijmeme nebo neodmítneme.
Pokud zvolíte způsob platby, který nabízí odloženou platbu nebo platbu ve splátkách, budou peníze odečteny v souladu s podmínkami platnými pro zvolený způsob platby.
Informace o platebních metodách
Právo na vrácení
Podle evropských právních předpisů na ochranu spotřebitele mají zákazníci právo odstoupit od kupní smlouvy z jakéhokoli daného důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Na vrácení zboží pak máte dalších 14 dní.
SkatePro vám nabízí možnost vrátit zboží až 365 dní od jeho obdržení.
Podmínky vráceného zboží
Jako zákazník máte právo si výrobek prohlédnout stejně jako v kamenném obchodě, aniž by tím bylo dotčeno vaše právo na zrušení nákupu. Odpovídáte za případné snížení hodnoty výrobku v důsledku vaší kontroly a výrobek nesmíte používat venku.
Zboží musíte vrátit v původním obalu. Obal může být otevřen, ale nesmí být zničen. Pokud obal chybí nebo je poškozen, může se jednat o snížení hodnoty, za které ponesete odpovědnost.
Při vracení musí být výrobek bezpečně zabalen. Za stav obalu/zboží odpovídáte až do doby, než jej obdržíme. Doporučujeme vám uschovat si poštovní stvrzenku a číslo pro sledování zásilky.
Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy
Při nákupu neexistuje právo na odstoupení od smlouvy:
- V případě, že se jedná o výrobky na zakázku, jako jsou lyže s namontovaným vázáním nebo koloběžky, skateboardy a BMX kola vyrobené na zakázku, je možné odstoupit od smlouvy.
- Služby, jako je montáž koloběžek nebo broušení bruslí.
Jak uplatnit právo na odstoupení od smlouvy
Zboží lze vrátit následujícími způsoby:
- Použijte náš online retursystem (doporučeno)
- Pomocí standardního formuláře pro vrácení zboží, který je uveden v dolní části této stránky.
- Navštivte naši prodejnu
Doporučujeme použít náš online systém pro vracení zboží, protože je to nejjednodušší způsob. Zde máte možnost využít naši službu zpětného odeslání.
Bez ohledu na způsob vrácení zboží je vaší odpovědností zajistit, aby nám bylo zboží vráceno ve stejném stavu, v jakém jste ho obdrželi.
Adresa pro vrácení zboží: Adresa pro vrácení zboží: SkatePro ApS, Omega 6, DK-8382 Hinnerup.
Balíček musí být zaslán přímo na tuto adresu. Balíčky doručené do balíkových obchodů nebudou vyzvednuty.
Náklady na vrácení zboží
Pokud od nákupu odstoupíte, nesete náklady na zpětné zaslání.
Vrácení peněz
Nákup vám vrátíme prostřednictvím stejného způsobu platby, který jste použili při objednávce, pokud jsme se výslovně nedohodli na jiném postupu.
Pokud jste platili dárkovou kartou, bude částka připsána na váš účet SkatePro pro budoucí nákupy. Pokud jste část objednávky zaplatili dárkovou kartou, bude vám část zaplacená dárkovou kartou vrácena na váš účet SkatePro. Zbývající částka bude vrácena na platební metodu, kterou jste použili při platbě objednávky.
Vrácenou částku vystavíme do 14 dnů od obdržení vráceného zboží nebo dokladu o odeslání zboží. Platbu můžeme zadržet, dokud neobdržíme vrácené zboží nebo dokud nepředložíte důkaz, že zboží bylo vráceno. To záleží na tom, co nastane dříve.
Pokud svého nákupu litujete, musíte nás o tom do 14 dnů informovat a do dalších 14 dnů zboží vrátit, abychom vám vrátili peníze v plné výši včetně poštovného. Platí však následující výjimky:
- Vrátíme pouze náklady na doručení ve výši nejlevnějšího způsobu doručení. Případné dodatečné náklady na doručení vyplývající z volby jiného způsobu doručení nebudou vráceny.
- Doručení nevracíme v případech, kdy jste si objednali více produktů a litujete pouze části nákupu.
Reklamace
Pokud chcete výrobek reklamovat, doporučujeme kontaktovat společnost SkatePro před vrácením výrobku - v mnoha případech budeme schopni najít řešení, kdy nám výrobek nebudete muset zasílat zpět.
Pokud zjistíte poškození výrobku, ke kterému zřejmě došlo během přepravy, kontaktujte nás co nejdříve, protože přepravní společnosti obvykle poskytují pouze 5denní záruku. Nezapomeňte přiložit fotografie, na kterých je jasně vidět poškození zásilky i zboží.
Co je platná reklamace?
Máte právo požadovat náhradu v případech, kdy jste obdrželi výrobek, který byl rozbitý nebo vadný. Nárok na vrácení peněz můžete uplatnit, pokud má výrobek vadu materiálu nebo výrobní vadu nebo pokud jste byli o výrobku nesprávně informováni.
Mezi příklady reklamací, které budou zamítnuty, patří např:
- poškození způsobené běžným opotřebením
- Poškození v důsledku nesprávného nebo nevhodného používání výrobku
- Poškození v důsledku úprav, které nebyly zamýšleny výrobcem.
- Poškození vzniklé v důsledku toho, že výrobek nebyl udržován v souladu s návodem k použití od výrobce.
Společnost SkatePro neposkytuje žádnou nezávislou záruku. Reklamace, které spadají do rozsahu záruky poskytované výrobcem, lze uplatnit pouze u výrobce, který záruku poskytl.
Termíny
Máte právo reklamovat vady výrobku až 24 měsíců po jeho obdržení. Pokud zjistíte vadu, musíte nás kontaktovat v přiměřené lhůtě. Pokud nás kontaktujete do 2 měsíců od zjištění vady, je vaše reklamace včasná, pokud je podána ve lhůtě 24 měsíců.
Jak uplatnit reklamaci
Abychom mohli posoudit, zda je reklamace oprávněná, musíme výrobek prohlédnout.
Doporučujeme vám začít tím, že nás kontaktujete na adrese email@skatepro.cz. Přiložte prosím fotografie a podrobný popis problému, kde také vysvětlíte, jak k problému došlo.
Pokud bude reklamace schválena, můžeme se rozhodnout pro opravu nebo výměnu výrobku. V některých případech vám nabídneme snížení ceny nebo vrácení celé ceny výrobku.
Vezměte prosím na vědomí, že
- Náklady na dopravu hradíme pouze v případě, že je reklamace schválena.
- Pokud si vrácení zboží zařídíte sami, prosíme vás, abyste si uložili sledovací číslo a potvrzení o převzetí. Uhradíme pouze částku odpovídající nejlevnějšímu způsobu dopravy.
Pokud potřebujeme zboží prozkoumat, zašlete nám ho prosím na adresu: SkatePro ApS, Omega 6, DK-8382 Hinnerup.
Dárkové karty
Dárkové karty mají platnost 3 roky od vydání. Nevyužitý zůstatek bude přičten k vašemu kreditu SkatePro pro budoucí použití. Nevyužitý zůstatek lze nárokovat až 1 rok po vypršení platnosti.
Reklamace
Pokud chcete reklamovat svůj nákup, kontaktujte nás prosím na adrese email@skatepro.cz nebo 588 080 066
Pokud s námi nenajdete řešení, můžete zaslat stížnost na online řešení sporů Evropské komise(online portál pro stížnosti), pokud žijete v jiné zemi EU než v Dánsku.
Kontaktujte nás
Máte-li jakékoli dotazy týkající se našich obchodních podmínek nebo máte-li jakékoli jiné otázky týkající se společnosti SkatePro, neváhejte nás kontaktovat:
SkatePro
Omega 6
DK-8382 Hinnerup
Denmark
email@skatepro.cz
588 080 066
Daňové identifikační číslo: DK28853866
Již nejsme plátci DPH v Česko, ale místo toho přiznáváme a platíme DPH prostřednictvím systému OSS v Dánsko. Pro více informací navštivte tyto stránky webu EU. Informace o našem firemním rejstříku naleznete zde: CVR
Příloha: Standardní formulář pro odstoupení od smlouvy
Tento formulář je třeba vyplnit a odeslat pouze v případě, že využijete svého práva na odstoupení od smlouvy. Můžete jej zaslat e-mailem nebo jej přiložit k balíčku při vrácení zboží.
"Pro společnost SkatePro ApS
Chci uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy v souvislosti s mou kupní smlouvou na následující výrobky objednané (vložte datum) / obdržené (vložte datum): (vložte název výrobku). S pozdravem (vložte jméno zákazníka, adresu, číslo objednávky, podpis, datum)".