Přejete si reklamovat zboží?
Našli jste na zakoupeném produktu závadu? Prosím, neposílejte nám zboží ihned zpět. Většinu reklamací se nám podaří uzavřít bez potřeby zasílat zboží zpět k nám. Proto si, prosím, přečtěte průvodce reklamacemi níže a kontaktujte nás.
Podle dánského zákona o prodeji zboží máte právo reklamovat zboží v průběhu 24 měsíců. Toto právo se vztahuje na všechny výrobky a znamená, že jako zákazník můžete reklamovat nedostatky produktu, které byly přítomny v době jeho doručení. Nezbytnou podmínkou však je, aby tyto nedostatky nebyly způsobeny nesprávným používáním produktu nebo jiným nesprávným zacházením s produktem, které mohlo vést k jeho znehodnocení. To znamená, že ztrácíte právo na reklamaci produktu, jestliže produkt vykazuje známky nesprávného použití, zneužití, nebyl udržován tak, jak je popsáno v návodu nebo na produktu byly provedeny jakékoliv změny.
Pokud vám bude reklamace uznána, produkt bude opraven nebo vyměněn, v některých případech vám mohou být vráceny peníze nebo snížena cena zboží. Konečné řešení závisí na specifické situaci a na odborném posouzení společnosti SkatePro.
Nezapomeňte podat reklamaci v přiměřené době po nalezení závady. Reklamace do dvou měsíců se vždy považuje za včasnou.
Pošlete nám fotky, abychom vaši reklamaci rychle vyřídili
Pro zahájení reklamace bude SkatePro potřebovat několik fotek a/nebo videí zaslaných na naši e-mailovou adresu. Po shromáždění všech informací a fotek váš případ posoudíme, což obvykle trvá několik pracovních dní.
Budeme potřebovat FOTKY:
- Celého produktu z několika úhlů
- Detailní fotky poškození/vady
- V případě BMX kol: Sériové číslo, které najdete na rámu kola
Poznámka: Pokud je těžké zachytit problém/závadu na fotografiích, můžete nám také zaslat video. Snímky by měly být ostré a pořízené za dobrého světla. Doporučujeme, aby celková velikost příloh nepřesáhla 20 MB, v opačném případě nám soubory nemusí dorazit. Pokud přiložené soubory překračují limit, doporučujeme rozdělit soubory do více e-mailů.
Dále VÁS POPROSÍME O následující informace:
- Sériové číslo rámu (v případě, že se jedná o reklamaci kola)
- Jak k poškození/vadě došlo?
- Jaké triky byly v poslední době prováděny?
- Jaká je hmotnost uživatele?
- Jaká je úroveň dovedností uživatele?
- Jaké je číslo objednávky?
Jakmile obdržíme fotky a potřebné informace, naše reklamační oddělení posoudí veškeré podrobnosti vašeho případu. Celý proces obvykle trvá několik pracovních dní.
V případě, že chcete reklamovat zboží nebo máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat .