SkatePro: Nejlépe oceněný dánský e-commerce
Společnost SkatePro byla osmkrát oceněna cenou E-handelsprisen, čímž si upevnila pozici jedné z nejoceňovanějších společností v oblasti elektronického obchodování v Dánsku.
Toto prestižní uznání zahrnuje dvě vítězství v soutěži o Zlatou cenu (Guldprisen), která se uděluje nejlepší e-commerce společnosti v zemi. Toto ocenění se uděluje společnostem, které vynikají výkonností, inovacemi a vedoucím postavením v dánském prostředí elektronického obchodování.
Jeden z členů poroty řekl:
"SkatePro je zářným příkladem v mnoha oblastech dánského elektronického obchodu. Kromě toho, že je lídrem na trhu, usiluje o inovace, integritu a vynikající obchodní praktiky."
Ocenění společnosti SkatePro
Společnost SkatePro získala celkem osm ocenění E-handelsprisen:
- 2021 - vítěz zlatého ocenění (Guldprisen), ocenění B2C a exportního ocenění.
- 2017 - Vítěz ocenění B2C Award
- 2015 - Vítěz zlaté ceny (Guldprisen) a přeshraniční ceny
- 2013 - Vítěz ceny za růst
- 2009 - Vítěz ceny za vyhledávání
Niels Ralund, ředitel elektronického obchodu společnosti Dansk Erhverv, komentoval úspěchy společnosti SkatePro slovy: "SkatePro dosáhl vítězství v soutěži Guldprise Award:
"Je to působivé. Jejich schopnost vidět spíše příležitosti než omezení je zřejmá, zejména díky jejich exportním úspěchům, které jsou z velké části postaveny na schopnosti vytvářet silné vztahy se zákazníky. SkatePro je obrovskou inspirací, pokud jde o digitální obchod, služby zákazníkům a export."
O společnosti E-handelsprisen
E-handelsprisen je nejprestižnější dánská cena oceňující vynikající výsledky v oblasti elektronického obchodu. Tuto akci každoročně pořádá Dánská obchodní komora (Dansk Erhverv) a oceňuje vynikající dánské společnosti, které stanovují nové standardy v oblasti digitálního obchodování. Od svého založení v roce 2000 uděluje E-handelsprisen ocenění společnostem za jejich úspěchy v oblastech, jako jsou inovace, služby zákazníkům, exportní úspěchy a vedoucí postavení na trhu.
Proces udělování ocenění zahrnuje důkladné hodnocení odbornou porotou složenou z předních profesionálů v oblasti elektronického obchodu. Tyto poroty každoročně vybírají vítěze z více než 500 nominovaných společností a posuzují je podle kritérií, jako je výkonnost, digitální inovace a dopad na podnikání. Vítězové představují to nejlepší v dánském elektronickém obchodě a stanovují měřítka kvality a úspěchu na národní i mezinárodní úrovni.