Reklamace & Údržba Koloběžek
Při nákupu koloběžky u SkatePro máte 24 měsíců na reklamaci produktu při zjištění závady. Nemusíte tedy myslet na podmínky reklamace jednotlivých výrobců, které se obvykle velmi liší.
Během 24 měsíců od nákupu můžete reklamovat nedostatky produktu, které byly přítomny při dodání. Předpokladem však je, že tyto nedostatky nejsou způsobeny vaším nesprávným používáním nebo jiným škodlivým chováním, které vedlo k poškození produktu. V případě, že produkt vykazuje známky nesprávného použití, zneužití, nebyl udržován tak, jak je popsáno v návodu nebo na produktu byly provedeny jakékoliv změny, ztrácíte právo na reklamaci produktu.
- Pokud se závada projeví do 6 měsíců, předpokládáme, že vada byla na produktu přítomna již momentě doručení. V takovém případě bude mít SkatePro až tři pokusy na opravení závady. Pokud tyto opravy nebudou úspěšné, vrátíme vám peníze nebo produkt vyměníme za nový. Opotřebení a nesprávné používání se nepovažuje za reklamaci.
- Pokud je produkt starý 6 až 24 měsíců , zákazník musí společnosti SkatePro prokázat, že k závadě nedošlo v důsledku zneužití, nesprávného použití produktu nebo neúdržby produktu.
- Zákazníci jsou povinni hlásit vady co nejrychleji , pokud chtějí uplatnit reklamaci. Pokud obdržíte produkt s vadou, kontaktujte SkatePro a výrobek nepoužívejte!
- Nezapomeňte produkt reklamovat v přiměřené lhůtě poté, co závadu zjistíte. Reklamace do dvou měsíců se vždy považuje za včasnou.
Reklamace znamená, že se domníváte, že výrobek má nepřijatelnou vadu a přejete si, aby byla vada odstraněna. Jestliže bude reklamace schválena, danou závadu opravíme nebo produkt vyměníme. Dalsí možností řešení reklamace je vrácení peněz nebo snížení ceny. Vše závisí na konkrétní situaci a posouzení.
Důležité: Právo na reklamaci produktu je zrušeno, pokud produkt vykazuje známky nesprávného použití, zneužití, nebyl udržován tak, jak je popsáno v návodu nebo na produktu byly provedeny konstruktivní změny.
Jak reklamovat koloběžky
Pro zahájení reklamace bude SkatePro potřebovat několik obrázků/videí zaslaných na naši e-mailovou adresu. Tímto způsobem můžeme urychlit proces tím, že na základě zaslaných podkladů vyhodnotíme, jak dále postupovat, namísto zasílání poškozeního produktu tam a zpět. Vždy potřebujeme alespoň 3 fotky:
- 1 fotku spodní části desky koloběžky
- 1 fotku koloběžky z boku (celé koloběžky)
- 1-3 fotky závady, můžete například na fotce ukázat prstem, kde se závada nachází
Poznámka: Snímky by měly být ostré a pořízené za dobrého světla. Doporučujeme, aby celková velikost příloh nepřesáhla 20 MB, v opačném případě je možné, že soubory neobdržíme. Pokud přiložené soubory překračují limit, doporučujeme rozdělit soubory na 2 nebo 3 e-maily.
Kromě toho vás poprosíme o následující informace:
- Jak k poškození/vadě došlo?
- Jaké triky byly v poslední době provedeny?
- Jaká je hmotnost uživatele?
- Jaká je úroveň dovedností jezdce?
- Jaké je číslo objednávky?
Výrobek nám také můžete zaslat zpět spolu s popisem závady na vlastní náklady. Náklady na poštovné vám proplatíme pouze v případě, že přijmeme reklamaci a dohodneme se s vámi.
Údržba koloběžky
Koloběžka se skládá z různých kovových částí, které jsou sešroubovány a svařeny dohromady nebo spojeny namazanými ložisky a hlavovými složeními. To znamená, že koloběžka je citlivé mechanické zařízení. Všechny díly vyžadují údržbu, stejně jako běžné jízdní kolo. Všechny šrouby, matice a hlavové složení musí být před použitím utaženy - pokaždé. Podrobnosti naleznete v příručce k produktu. Životnost koloběžky se výrazně zkrátí, když budete koloběžku skladovat venku nebo ve vlhkém prostředí, dělat triky a neudržovat ji.
Pamatujte, že všechny koloběžky, bez ohledu na cenu, se mohou rozbít. Životnost koloběžky je 100% dána používáním a údržbou produktu.
Pokud máte zájem o další informace, neváhejte nás kontaktovat nebo si přečtěte následující články: