Pomoc a kontakt
Účet a objednávky |
|
Chci změnit svou dodací adresu | |
Chci změnit svůj e-mail nebo telefonní číslo | |
Aktuální stav objednávky | |
Jak mohu uplatnit svou dárkovou kartu? | |
Jak mohu použít svůj SkatePro kredit? | |
Máte otázky ohledně našich produktů? Prohlédněte si naše guides |
Zavolejte nám nebo nám napište |
Pouze anglicky mluvící osoby Po-Čt 10.00-16.00 & Pá 10.00-15.00
Otázky? Volejte 588 080 066 Nebo nám pošlete zprávu: |
Účet a objednávky |
Chci změnit svou dodací adresuPokud objednávka ještě nebyla odeslaná, můžeme stále ještě změnit vaši dodací adresu. Pošlete nám prosím e-mail na naši adresu: . |
Chci změnit svůj e-mail nebo telefonní čísloBohužel prozatím není možné změnit e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, pokud jste už zadali a potvrdili objednávku. |
Aktuální stav objednávkyAktuální stav vaší objednávky si můžete zobrazit na stránce Status objednávky. |
Jak mohu uplatnit svou dárkovou kartu?Pokud máte kód dárkové karty, můžete ho buď přidat do svého účtu SkatePro nebo ho přímo zadat během procesu úhrady vybráním možnosti Uplatnit poukaz/kupón pod částí s výběrem platby. |
Jak mohu použít svůj SkatePro kredit?Přihlaste se do svého účtu SkatePro, abyste získali přístup ke svému kreditu. Když jste přihlášení, můžete zadat objednávku a zvolit úhradu kreditem. Částka vašeho kreditu se automaticky odečte z celkové hodnoty objednávky. |
Doprava a doručení |
Jak dlouho trvá doručení balíku?Očekávané datum doručení vám sdělíme v nákupním košíku během zadávání objednávky. Typické lhůty pro doručení najdete také na stránce s informacemi o zásilce. |
Proč mám dva odkazy pro sledování zásilky?Máme dva sklady, jeden v Dánsku a druhý v Belgii. Může se stát, že zasíláme jednu objednávku ze dvou skladů, a v tom případě produkty nebudou odeslné společně a mohou dorazit v různých časech. Pokud tato situace nastane, budeme vás informovat jedním e-mailem, ve kterém najdete vaše odkazy pro sledování zásilek. |
Dorazily mi jiné, než objednané produktyPošlete nám prosím e-mail s následujícími údaji:
Neposílejte prosím produkt okamžitě zpět. Hned poté, co nás kontaktujete, zašleme vám návratový štítek. :) |
Doručený produkt je poškozenýByl váš balík při doručení poškozený? Dopravce ho dodatečně slepoval?
|
V mojí objednávce chybí produktPřečtěte si prosím tyto 3 možné scénáře: 1. Poškozený balík Byl váš balík při doručení poškozený? Byl dodatečně slepovaný dopravcem? Nebo jste pozorovali jiné známky, které by naznačovaly, že se položka mohla ztratit během dopravy? Pokud ano, pošlete nám prosím e-mail s následujícími údaji: číslo vaší objednávky, 5 fotografií balíku z různých úhlů, abychom získali informaci o rozsahu škody, informace o chybějícím produktu. 2. Obdrželi jste dva odkazy pro sledování zásilky? Máme dva sklady, jeden v Dánsku a druhý v Belgii. Může se stát, že zasíláme jednu objednávku ze dvou skladů, a v tom případě produkty nebudou odeslané společně a mohou dorazit v různých časech. Pokud tato situace nastane, budeme vás informovat jedním e-mailem, ve kterém vám sdělíme vaše odkazy pro sledování zásilek. 3. Nic z výše uvedeného Pokud balík není poškozený a obdrželi jste pouze jeden odkaz pro sledování zásilky, pak nás prosím kontaktujte. |
Vrácení zboží a reklamace |
Jak mohu vrátit svou objednávku?Chcete vrátit zboží? Není problém! Postarali jsme se, aby to bylo pro vás co nejjednodušší. Vrácení zboží pro SkatePro můžete snadno zaregistrovat online a objednat si návratový štítek pro místního přepravce balíků. |
Mohu vrátit jakýkoli produkt?Ne. Některé produkty, které si u nás můžete objednat, není možné vrátit. Jedná se o zboží, které bylo jakýmkoli způsobem upravené nebo změněné na zakázku. Další informace najdete zde: Výjimky z práva na odstoupení |
Mohu vyměnit produkt?Zboží nám můžete jednoduše vrátit a vytvořit objednávku na nové zboží, které požadujete na výměnu. Jakmile obdržíme vaši zásilku, zpracujeme vrácení zaplacené částky a po dokončení refundace vám zašleme zprávu. |
Jaká je lhůta pro vrácení produktu?Ve SkatePro můžete své produkty vrátit ve lhůtě 365 dnů. |
Jak můžu reklamovat produkt?Nalezli jste vzhledovou nebo funkční vadu na zakoupeném produktu? Neposílejte prosím produkt okamžitě zpátky. Přečtěte si našeho průvodce reklamaci a kontaktujte nás, protože ve většině případů je možné problém vyřešit, aniž by bylo třeba posílat produkty tam a zpátky. |